Czy to specjalizacja dla Ciebie?

Hasło „prosty język” coraz częściej pojawia się w ogłoszeniach o pracę. Dla firm i instytucji publicznych plain language to już nie tylko przewaga konkurencyjna, to po prostu standard.

Specjalizacja „Prosty język i przyjazna komunikacja” to ścieżka dla Ciebie, jeśli chcesz:

  • pracować jako specjalistka lub specjalista od prostego języka w dowolnej firmie lub instytucji publicznej,
  • zdobyć konkretne umiejętności,
  • nauczyć się upraszczać teksty o różnej tematyce (np. bankowe, prawne, ubezpieczeniowe),
  • nauczyć się pisać teksty zrozumiałe do osób z niepełnosprawnościami komunikacyjnymi,
  • współpracować z praktykami,
  • nauczyć się planować i prowadzić szkolenia z prostego języka,
  • poznać zalety i ograniczenia automatycznych upraszczaczy,
  • odbyć praktyki zawodowe pod okiem specjalistów.

Czego możesz się spodziewać, jeśli wybierzesz tę specjalizację?

  • praktyki,
  • praktyki,
  • … i jeszcze raz praktyki, czyli warsztatów z upraszczania tekstów,
  • zajęć prowadzonych przez nauczycieli akademickich i praktyków pracujących na co dzień w instytucjach, w których prosty język jest już standardem,
  • rzetelnej wiedzy przekazywanej w przyjaznej atmosferze.